Základní informace pro rodiče

Informace k dětem

  • Zvažte, zda je dítě na 14ti denní tábor zralé. Případně zavolejte a poradíme se.
  • Diety a alergie - jsme schopni dětem uvařit různá dietní jídla ze zdravotních důvodů, ale je nutné o ní vědět dopředu a mít ji schválenou provozovatelem tábora. Zavolejte nám! Napsat do poznámky, že dítě nesmí mléčné výrobky, lepek a zeleninu není dostatečné řešení a v tomto případě by bylo většinu času hladové - resp. na pobyt by nemohlo nastoupit a překážka by byla na Vaší straně - poukaz by propadl. Na táboře vaří zdravě a z kvalitních surovin, nicméně nárok na speciální stravu mají pouze ty děti, u kterých to nařizuje jejich lékař. Všem dětem, které jsou na dietě z vlastní vůle (vegetarián, vegan) se proto omlouváme, ale na alternativní stravu nemají nárok.
  • Požadavky na umístění do chatičky nebo oddílu: Snažíme se maximu požadavků vyhovět, ale VYHRAZUJEME SI PRÁVO POŽADAVEK NESPLNIT z organizačních důvodů. Přednost mají požadavky malých dětí.
  • Aby mohlo být dítě přijato k pobytu, musí mít lékařsky potvrzeno, že je způsobilé k pobytu na zotavovací akci pro děti a mládež a že má splněno povinné očkovací schéma. Formulář najdete v sekci dokumenty.

Finance a pojištění

  • Zjistěte si, zda Váš zaměstnavatel nebo zdravotní pojišťovna přispívá dětem na pobyty na táborech. Pokud ano, získejte potřebné pokyny pro fakturaci/proplacení příspěvku a ty nám pošlete e-mailem. Bude-li to možné, vyjdeme Vám vstříc. Formulář od pojišťovny s instrukcemi nám předejte NA ZAČÁTKU TÁBORA. Na konci si prosím VY SAMI POHLÍDEJTE, zda jste od vedoucího získali zpět nejen dítě, ale také potvrzení.
  • Děti ze strany provozovatele nejsou úrazově pojištěné - zvyšovali bychom cenu tábora pro rodiče, kteří úrazové pojištění mají. Zvažte také pojištění odpovědnosti za škody. Nezapoměňte na pojištění storna a řešte je IHNED po podání přihlášky - pojišťovny mají termíny! Storno poplatky nemůžeme odpouštět a pokud dítě před táborem např. onemocní, vrátíme vám ze zaplacené sumy pouze část (detaily ve Všeobecných obchodních podmínkách)
  • Storno a úraz obvykle kryje cestovní pojištění, které lze pořídit za pár korun denně, často online a jen na dobu pobytu. Je to jednoduché, téměř nic to nestojí a chráníte tak sami sebe, své dítě a své peníze. Pozor!!! Cestovní pojištění je obvykle nutné sjednat do několika málo dnů od objednání nebo zaplacení pobytu!!!! Před odesláním přihlášky si vyberte pojišťovnu a zjistěte podmínky.
  • Přihlašujete-li sourozence, nezapoměňte vyplnit pole - "sourozenecká sleva" - blíže vysvětleno přímo v posledním kroku online přihlášky.

Ztráty a nálezy

  • Na konci tábora jsou všechny ztráty vystaveny v prostoru, kde si přebíráte děti od vedoucích. Oddílový vedoucí se samozřejmě pokusí vše s Vašimi dětmi zabalit, přesto prosíme o kontrolu, zda dítěti něco nechybí. Pokud i přesto zjistíte doma, že něco nemáte, napište email s popisem věci (ponožky nehledáme:)), nebo si je můžete vyzvednout u nás. Zvažte také hodnotu předmětu, budeme vám jej posílat kurýrní službou a účtovat poštovné.

Návštěvní den

  • Návštěvy během tábora nepořádáme a prosíme vás, abyste je neplánovali. Nevydržíte-li od potomka 14 dní odděleni, neposílejte ho na tábor. Zkušenosti nám ukázaly, že lze tábbor dobře zvládnout i bez návštěv. Vaše návštěva může dítě rozhodit a uvést ho znovu do fáze stýskání. Dítě následně tuto náladu přenese na svoje kamarády, což všem přidělává zbytečnou práci navíc. Děti 14 dní opravdu až na výjimky zvládají, mají bohatý program a nemají na stýskání čas. Pokud se objeví dítě, kterému se opravdu stýská, čteme večer pohádky, ukládáme jej dokud neusne a pokud ani to nepomůže, zavoláme vám.
  • Posílejte dopisy, pohledy a balíčky. Dáváte tím dítěti vědět, že na něj myslíte a zároveň ho podporujete ve zvládnutí jeho táborové mise.
  • Pokud potřebujete předat nějaké osobní věci či balíček, zavolejte, my je převezmeme na bráně a předáme.